Почетна / Телевизија / BBC е најпопуларен бренд на мрежата Твитер

BBC е најпопуларен бренд на мрежата Твитер

 

Според најновото истражување на Универзитетот во Аризона, на кое се потпишуваат Sudha Ram и Devi Bhattachary, британскиот јавен сервис „BBC“ и американскиот „New York Times“ се најчитаните медиумски брендови на Твитер, јавува ТеВе. Со проучување на твитовите, споделувањата, ре-твит и активностите околу објавените статусни пораки, Ram и Bhattachary откриваат дека твитовите на „BBC“ и „New York Times“ најдолго се задржуваат на микро-друштвената мрежа, додека оние што најчесто се пренесуваат, се статусните пораки на (повторно) „BBC“ и магазинот „Wired“.

Истовремено, најмала шанса за ре-твит имаат пораките на финансиските медиуми како што се „Financial“.

Крис Манев | ТВ Пакет

 

МОЖЕБИ ЌЕ ВЕ ИНТЕРЕСИРА

Видео | ТВ 24 – девет години успешна ТВ приказна и постојан раст

Почна како 24 Вести во скромни услови со амбициозен тим. 9 години потоа, Телевизија 24 …

error: Содржината е заштитена!